Masa musculara: proteine la cutie sau alimentatie sanatoasa?

      Comentariile sunt închise pentru Masa musculara: proteine la cutie sau alimentatie sanatoasa?

Orice barbat isi doreste sa arate bine pentru a atrage privirile sexului frumos. Se imbraca dupa ultima moda, merg la sala, trag de fiare, doar-doar sa puna cativa muschi pe ei. Pentru ca, nu-i asa, cum ar arata un tricou mulat pe un abdomen fara patratele? Nu este recomandat sa luati proteine cu lingura la cutie. In urma efortului, muschii incep sa se umfle, iar cand va lasati de sport, rezultatele sunt dezastruoase asupra corpului. Va veti trezi fara muschii lucrati la sala cu atata interes si incepeti sa va ingrasati, iar abdomenul se va transforma incet-incet in burta. Sunt cateva alimente pe care le puteti consuma fara a va dauna si a avea muschi pe cale naturala. in combinatie cu sportul, rezultatele nu pot fi decat pe masura efortului depus. Consumati oua: acestea contin minerale si vitamine, fosfor, zinc, dar si proteinele necesare organismului. Galbenusul de ou contine vitamina B12 care are rolul de a arde grasimea si de a va mentine un tonus ridicat pe parcursul intregii zile. Consumati si migdale. Acestea contin vitamina E care va ajuta sa scapati de febra musculara intr-un timp foarte scurt. Consumul de migdale duce la scaderea cu pana la 70% a aparitiei bolii Alzheimer.

muschi

Consumati peste

Pentru o buna memorie, pestele nu ar trebui sa lipseasca din meniu. Datorita continutului de Omega 3 si proteine, creste masa musculara si va protejeaza impotriva aparitiei bolilor de inima si diabet. Un alt aliment care va ajuta sa aveti o masa musculara care sa se mentina este carnea de vita. Contine o importanta sursa de fier si zinc, dar si de creatina care va da energie corpului. Daca mancati salate, folositi ulei de masline si nu optati pentru cel de floarea-soarelui. Acesta are rolul de a preveni durerile de muschi aparute ca urmare a efortului depus la sala si scade riscul aparitiei cancerului de colon, diabetului sau osteoporozei.

Consumul de apa, vital

Stim cu totii ca muschii au in compozitie peste 80% apa. Pentru a arata ca de pus in rama trebuie sa va hidratati corpul consumand pana la doi litri de lichide pe zi. Consumul de apa tonifica pielea si reduce risul aparitiei bolilor de inima. Va puteti prepara shake-uri din fructe pentru a va lua vitaminele si energia de care aveti nevoie. Bananele, portocalele, dar si strugurii va ofera vitaminele de care are nevoie corpul pentru a avea o imunitate ridicata. Un meniu adecvat, cu mese regulate si sanatoase inlocuiesc cu succes proteinele pe care le cumparati la cutie care doar va umflu artificial muschii in combinatie cu efortul facut la sala. Alergati, mergeti pe bicicleta, numai sa faceti miscare. Nu trebuie neaparat sa aratati ca in reviste. Nu uitati ca pentru ele s-a inventat Photoshop-ul. Si cafeaua va ajuta in construirea masei musculare: beti o cana inainte cu cateva ore de a ajunge la sala si veti vedea cum rezistenta organismului la efort va creste.