Greselile unei diete reusite

      Comentariile sunt închise pentru Greselile unei diete reusite

In incercarea de a scapa de kilogramele in plus, femeile fac cea mai mare greseala apeland la dietele drastice si la infometare. Slabesc intr-un timp record, dupa acre apar si consecintele negative: incep sa se ingrase din nou. De aceea, pentru a evita greseala capitala, trebuie sa tina cont de anumite reguli. Prima spune ca vei scapa de kilogramele in plus exact in timpul in care le-ai acumulat. Trebuie doar sa ai rabdare daca nu vrei sa te intorci de unde ai plecat. Regula esentiala ce trebuie respectata este alimentatia sanatoasa. Supa de varza si un pahar de suc dun fructe nu te ajuta prea mult. Dupa ce vei termina dieta, corpul nu va face altceva decat sa arda caloriile mult mai incet, asta conducand la punerea, din nou, a kilogramelor pe tine. Practic, este un cerc vicios care isi reia ciclul daca nu esti atent la ce consumi. Foarte important este micul-dejun peste care nu trebuie sa sariti. Consumati alimente bogate in fibre si proteine.

dieta

Renuntati la grasimi

Marea majoritate a femeilor fac greseala sa nu manance dimineata doar vor mai pierde cateva sute de grame pana la pranz, ceea ce este total eronat. Daca acasa va notati caloriile pe care le consumati, este posibil ca la munca sa ciuguliti de ici de colo cate un covrig, o inghetata sau o prajitura de la aniversarea unui coleg. Aceste mici greseli nu fac decat sa va strice dieta. Persoanele care mananca de mai multe ori pe zi, insa mesele nu sunt bogate, au sanse mai mari sa piarda in greutate. Totul este sa mananci cu moderatie si sa nu te ridici satul de la masa. Nucile contin proteine, iar cei care le consuma intre mese au tendinta de a fi mai slabi decat cei care nu le mananca. Alimentele care au un continut scazut de grasimi sunt esentiale pentru dieta pe care o urmezi. De preferat este sa te uiti pe eticheta produsului atunci cand il cumperi pentru a vedea grasimile, zaharul si caloriile pe care acesta le contine.

Bauturile au calorii

Daca nu stiati, anumite tipuri de cafea si bauturi alcoolice contin peste 500 de calorii care se asimileaza foarte usor de catre organism. Lichidele nu tin de foame, insa aveti grija sa beti zilnci o cantitate sufiecienta de apa pentru hidratarea organismului. Apa ajuta la arderea caloriilor, iar cand esti deshidratat, scaderea in greutate se produce mult mai greu. La fiecare masa pe care o luati este bine sa consumati cel putin doua pahare de apa. Nu evitati consumul de lactate. Nutritionistii spun ca trebuie consumate acele lactate care au un continut scazut de grasimi. Evitati sa va cantariti zilnic, deoarece veti avea surprize. Azi, cantarul va poate indica cu 500 de grame mai putin si maine cu 500 grame mai mult. Greutatea fluctueaza, asa ca indicat este sa va cantariti saptamanal.