Consumul de cereal revigoreaza organismul

      Comentariile sunt închise pentru Consumul de cereal revigoreaza organismul

De-a lungul vremii, cerealele si-au dovedit eficienta si nu este nimic gresit daca alegem sa le consumam zilnic. Sunt hranitoare si pline de vitamin. Daca nu stiati, orzul verde contine de 11 ori mai mult calciu decat laptele si de sapte ori mai multa vitamina C decat portocalele. V-am convins de ce este bun consumul de cereale? Daca vreti sa faceti o cura cu cereal, acestea previn bolile de inima, obezitatea si diferite tipuri de cancer. Este vorba de grau, porumb, ovaz, secara si orez. Nu va temeti sa mancati in fiecare zi cate un bol cu cereale si lapte, in special la micul-dejun. Acestea sunt o sursa importanta de energie si vitalitate: fortficica organismul, mai ales primavara, dar si toamna, cand astenia este cuvantul de ordine. Simtiti ca nu va mai puteti opri din mancat? Nu va faceti griji, deoarece acestea nu ingrasa. Contin protein, lactoza, calciu, magneziu si aminoacizi; fibre, minerale si carbohidrati. Uleiul din germeni de cereale este bogat in vitamina E. Stiintific, s-a dovedit faptul ca in urma consumului de cereal prevenim bolile de inima, obezitatea, dar si diabetul sau cancerul. Ne ofera 15-20% din necesarul de energie de care are nevoie organismul. Avand un continut mic de grasimi, nu ingrasa.

cereale 1

Mancati secara si scapati de parul pierdut

Cerealele intend o mana de ajutor si frumusetii. Daca va cade parul si nu stiti ce sa va mai cumparati pentru a nu ramane cu smocuri in mana, apelati la o varianta naturista extrem de eficienta. Puneti intr-un recipient 200 ml de apa pe care o fierbeti si amestecati cate o lingura de patlagina, musetel, urzica si salvie in apa clocotita. Preparatul se lasa sa mai fiarba, iar o ora se lasa la infuzat. Rezultatul se aplica pe parul ud si se lasa sa actioneze doua ore, dupa care se spala parul cu apa din abundenta. Cerealele contin calciu, fier si combate constipatia. Daca aveti probleme cu tensiunea, nimic mai simplu: folositi o lingura de secara la 250 ml de apa si lasati la fiert timp de un sfert de ora preparatul. Dupa care strecurati si beti de doua-trei ori pe zi cate o cana.

Orezul combate obezitatea

Consumul de orez este indicat datorita substantelor si vitaminelor pe care le contine: 80% amidon, zinc si fluor, sodium, mangan, potasiu, magneziu. Va da energies i poate fi consumat si daca aveti probleme intestinale. Puneti o mana de orez la fiert si il puteti manca pur si simplu sau cu lapte. Si in meniu puteti include orezul ce poate fi preparat alaturi de legume sau piept de pui. Important este sa il spalati bine inainte de a-l pune la fiert. Alegeti orezul care va place: cu bob lung, cu bob scurt, brun sau pur si simplu orez obisnuit. Daca va place, il puteti consuma ca si desert, in combinatie cu dulceata sau magiun. Nu ati incercat pana acum “reteta”? Nu aveti ce pierde.